Aktualizacja CS:GO 27.05 - więcej FPS i naprawa starych błędów

Dzisiejszej nocy do gry weszła całkiem spora aktualizacja do CS:GO, która naprawiła liczne błędy z przeszłości, a także wprowadziła lepszą optymalizację na niektórych mapach.

csgo update cache


Nowa aktualizacja CS:GO 27.05

Aktualizacja, która weszła w życie dzisiejszej nocy miała na celu wyeliminowanie jak największej liczby błędów. Sam update do CS:GO waży aż 300 MB i skupiał się w szczególności na poprawach błędów na mapach i optymalizacji rozgrywki.

Zobacz także: Jak wygląda mapa Dust2 z CS:GO w prawdziwym życiu?

Przy okazji dodane zostały również nowe komendy i parametry, które umożliwiają większe pole do popisu przy okazji konfiguracji serwerów.


Co zostało poprawione w aktualizacji CS:GO?

Aktualizacja do CS:GO skupiła się w głównej mierze na poprawkach dotyczących funkcjonowania map. Tak o to zmian doczekały się mapy: Ancient, Grind, Mocha oraz Cache. Czyżby poprawki związane z mapą de_cache sugerują nam powrót tejże mapy do puli map turniejowych?



Najważniejsze zmiany dotyczące map w aktualizacji CS:GO 27.05


ANCIENT:

  • zmiany w wyglądzie BS'-a B oraz okolic
  • zwiększono kontrast tekstur na B dla lepszej przejrzystości
  • naprawiono brakujące mikropolygony w rzeźbie na B
  • zmieniono kolor dykty na całej mapie dla lepszej przejrzystości
  • wyprostowano przejście przez wyłamaną ścianę na B
  • poprawiono miejsce odrodzenia dla obu drużyn


GRIND:

  • zmniejszono liczbę pozycji do lurkowania na midzie
  • obniżono osłonę na shorcie A w celu możliwości boostowania się nad smoke'iem
  • usunięto niezamierzone miejsca do boostowania
  • naprawiono miejsca, w których mogła utknąć C4
  • wprowadzono poprawki wizualne


MOCHA:

  • poprawiony został clipping
  • usprawniono siatkę nawigacji
  • dodano dodatkowe oznaczenia dla BS-ów
  • naprawiono błędy związane z odrodzeniem na deathmatchu, odgłosy na respie CT oraz błędy z oświetleniem


CACHE:

  • poprawiono optymalizacje mapy
  • przyciszono odgłosy ptaków
  • zmniejszono kontrast dla niektórych tekstur
  • rozjaśnione zostało niebo
  • drobne poprawki wizualne
  • niektóre modele i tekstury odzyskały żywsze barwy
  • przywrócono niektóre detale nawet na najmniejszych ustawieniach graficznych


MISC:

  • dodano opcję '2' do komendy sv_damage_print_enable, która pozwala na przekazanie informacji o obrażeniach po zakończeniu rundy
  • pozycja trenera zapisywana będzie w plikach kopii zapasowej
  • naprawiono błąd, który pozwala na przedłużanie nietykalności na deathmatchu poprzez wielokrotne wpisywanie komendy open_buymenu
  • w trybie Odbijania poprawiono wyświetlanie wartości pancerza podczas wyboru kart


VScript:

  • naprawiono problem z ramką ograniczającą dla obróconych elementów


Więcej FPS na Cache po aktualizacji?

Aktualizacja ma za sobą nieść poprawki optymalizacyjne dla mapy Cache, a to oznacza, że wzrosnąć powinna liczba stałych FPS (klatek na sekundę) na komputerach ze słabszym sprzętem. Domniemywać jedynie można, czy poprawki dotyczące tej mapy w jakimkolwiek stopniu sugerują nam powrót mapy Cache do puli map turniejowych.

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza